Tuesday 27 May 2014

Klinik gigi paling best dan murah di ampang.. Klinik Gigi Dr.Zarin

Assalammualaikum readers,

Arini nk share pasal pengalaman saya pergi klinik gigi dr zarin..
Lokasi terletak berhampiran dgn hospital ampang atau pon paragon..

Saya ni sangat penakut dan jenis yg tak tahan sakit dan sangat gerun nk jmp dentist..
Tapi dh tak tahab sgt gigi ni sakit rasenye berlubang dan gusi bengkak..

So saya pon google la info from internet dan terjumpa review psl Klinik gigi Dr. Zarin ni..
Ramai yg review nk buat braces sni murah..Deposit pon xsilap dlm 1k plus2 aje compare ngn klinik lain biasanya mintak dlm 2k plusdepositnye..

Tapi saya bukan nk buat braces sy just nk tau review orang ramai samada dentist nye buat kasar ke idak..Maklum la kan penakut td..hahahaa
Bila dh puas hati dgn review orang ramai saya pon call..Ok boleh walk in..boleh dtg waktu pagi atau ptg kul 2.30.. Tapi disebabkan ada hal saya sampai dlm kul 4.. kira saya ni last patient la yg di amik arini..Alhamdulilah rejekiii bak kate org jawa..hehee

Bila sampai ke klinik tuh org ramai giler tgh menunggu..tanye kakak yg ddk sebelah tuh katenye dtg dr kul 2.30 tadi la ni dh kul 4 pon x panggil2 lagi..sbb nurse kate doc tgh buat surgery sorang patient ni..tp cam saya br sampai tgu sekejap jela by 5.15 nama sy dh dipanggil..cpt kan..saya last patient taw..punya la laju service dia..Saya cuci gigi sekejap sgt dlm 5min siap sume gigi..dan tampal pulak dlm 10-15min aje..dlm 5.40 siap semua! wah!! yg paling saya kagum ialah langsung x rasa sakit tau..best sgt2..sempat lagi Dr.Reza tuh melawak, 'sapa yg cabut gigi sini mesti rasa nk cabut gigi lagi sbb seronok x sakit'..hahaha saya pon ishkk xmau la cabut doc..takut hehee..

Tapi memang betol pon memang x sakit.. itu saja review saya..
Dalam 10 aku bagi 9 bintang..Murah pon murah..sebelum saya sampai sy dh prepare siap2 withdraw duit sbb takut burst kan price nye sekali nurse tuh ckp semua skali cuci dan tampal sebatang gigi rm100 je..wahh murahnye kan..alhamdulillah.. rejekii rejekii..hehe fully recommended.. thumbs up..Good doctor, good service with affordable price..😊

Ok itu aja.. Sekiranya korang berminat nk pergi ni saya sertakan skali address and phone number dia.. Saya advise better u olls call clinic dia dulu sebelum dtg sbb takut dh penuh..
Alamat:

Klinik Gigi Dr. Zarin

45-1, Jalan Bunga Tanjung 9C, Taman Putra Ampang, Ampang, 68000, Ampang, Selangor


  • Save

Sharing is caring,
~Fiza~

37 comments:

  1. aa mmg murah pon kat situ fiza, tu yang patient dia ramai sgt. jenuh nak nunggu. Pagi biasa reserved for yg appointment braces. Cousin akak buat braces kat sini la, mmg murah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe boleh tahu tak harga braces dekat tmpat dia berap?
      Jauh tak dari hosp ampang?

      Delete
  2. Haah mmg ramai dan bagus. Tapi kakak pembantu kat kaunter tu plis la tunjukkan layanan yang baik ya. Ni macam nak tak nak, dengan muka basi cakap pun macam malas. Nak je aku muntah tgk muka akak kaunter tu (or makcik?) Yeah whteva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. geram gak ngan org kt kaunter tuh

      Delete
    2. yup.. geram gak ngan org kt kaunter tuh

      Delete
    3. aah xsuka ngan akak kt kaunter tu..sombong ..ble tnye cm xnk ckp jek..

      Delete
  3. Thanks for the info .. =)

    ReplyDelete
  4. We are Owner and Operator a General Practice (GP) Clinic in Bandar Sungai Long, Bangi and Putrajaya (Presint Diplomatik - Klinik Pakar KASIH).

    We are looking for a dedicated Medical Officer Requirements at Bandar Sungai Long Clinic:-
    Lady doctor
    MBBS or equivalent from a recognized institution approved by Ministry of Health Malaysia
    Possess valid Annual Practicing Certificate
    Registered with Malaysia Medical Council
    Minimum 2 years working experience in Obstetric & Gynecology
    Attended an Obstetric Life Saving Skill
    Attended A Neonatal Resuscitation Program
    Working hours negotiable with minimum on-call
    Very attractive salary RM7,000 (starting)
    Kindly please send to recommend CV to: aznial@gmail.com

    Clinic information:-

    PUSAT RAWATAN SUNGAI LONG
    NO. 12 JALAN SL 1/13
    BANDAR SUNGAI LONG
    43000 KAJANG
    SELANGOR
    TEL / FAX: 03-90114833


    Regards
    Ir. Aznial Rahmat
    Director
    KASIH Group
    012 312 9264
    aznial@gmail.com

    ReplyDelete
  5. hai nak tanya rase2 nak crowning sebatang gigi berapa kos ya 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh itu tak pasti pulak saya..call je dulu klinik tuh dan tanye terus..dan kalo price dia ok terus aje setkan appointment..

      Delete
  6. hai nak tanya rase2 nak crowning sebatang gigi berapa kos ya 😀

    ReplyDelete
  7. hai nak tanya rase2 nak crowning sebatang gigi berapa kos ya 😀

    ReplyDelete
  8. Salaam.

    RM100 murah?

    Mahal gak tu kak.

    ReplyDelete
  9. Klinik ni selalu buka pukul berapa ?

    ReplyDelete
  10. Indah kabar dari rupa. Baca blog ni memang la best semua. Dorang punya marketting.

    Reality,
    1. Staffs kat kaunter berlagak dan x mesra langsung!
    2. Appointment date sebulan. Mungkin ramai snagat kot.
    3. Tunggu sebulan lebih tuk next appointmet. Gigi gugur dulu wei baru sempat buat braces.

    Nasihat aku, korang better usha klinik lain jugak sebelum start buat dengan klinik ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for your review. Dioarg x byr saya utk review klinik ni.. ni based on pendapat sy mase sy pegi dulu2 dh lama dh.. Xsure kalo pekerja dia sume dh bertukar atau skang dh femes ke itu wallahualam..

      Delete
    2. lagi 1 sy buat appointmnt bukan utk braces.. utk tampal dan cuci..braces mungkin lain kot Q dia..

      Delete
  11. Indah kabar dari rupa. Baca blog ni memang la best semua. Dorang punya marketting.

    Reality,
    1. Staffs kat kaunter berlagak dan x mesra langsung!
    2. Appointment date sebulan. Mungkin ramai snagat kot.
    3. Tunggu sebulan lebih tuk next appointmet. Gigi gugur dulu wei baru sempat buat braces.

    Nasihat aku, korang better usha klinik lain jugak sebelum start buat dengan klinik ni.

    ReplyDelete
  12. Aku dah pergi 4 klinik gigi swasta. Pekerja kaunter Dr Zarin ni yang paling teruk pernah aku jumpa.

    Kita kat depan kaunter, boleh pulak berborak sesama sendiri. Kerja macam acuh tak acuh. Muka masam, mungkin gigi rongak tu sebab ketat semacam

    ReplyDelete
  13. Saya baru balik dari klinik foktor zarin, nak cabut gigi.. Alhamdulillah, masa pendaftaran akak tu okey je.. mase dah nak jumpa doktor, yg jaga kaunter lain tu.. hadeh muka, cakap dgn customer tak pandang, buat muka meluat.. pembantu2 pon susah sgt nak senyum, buat muka taik belaka.. pagi2 dah muka taik, doktornya okey.. tapi yang lain? Hampeh! Cuma berpuas hati dgn layanan doktor, doktornya lembut dan ramah.. Org mmg ramai giler, cuma saya ceoat sebab nak cabut.. yang ramai2 tu untuk rawatan lain..

    ReplyDelete
  14. Saya baru balik dari klinik foktor zarin, nak cabut gigi.. Alhamdulillah, masa pendaftaran akak tu okey je.. mase dah nak jumpa doktor, yg jaga kaunter lain tu.. hadeh muka, cakap dgn customer tak pandang, buat muka meluat.. pembantu2 pon susah sgt nak senyum, buat muka taik belaka.. pagi2 dah muka taik, doktornya okey.. tapi yang lain? Hampeh! Cuma berpuas hati dgn layanan doktor, doktornya lembut dan ramah.. Org mmg ramai giler, cuma saya ceoat sebab nak cabut.. yang ramai2 tu untuk rawatan lain..

    ReplyDelete
  15. Kos cabut sebatang Gigi berapa ye..

    ReplyDelete
  16. agak2 kos cabut gigi bongsu brp? xtahan sqkit sgt ni 😂😂

    ReplyDelete
  17. agak2 kos cabut gigi bongsu brp? xtahan sqkit sgt ni 😂😂

    ReplyDelete
  18. memang lah tak sakit dah swasta kan..barang dia kualiti and complete sebab kita bayar mahal. Kalau kat klinik kerajaan tampal aje tak sampai rm10..cuci pun sama..tapi agak sakit.


    ReplyDelete
  19. memang lah tak sakit dah swasta kan..barang dia kualiti and complete sebab kita bayar mahal. Kalau kat klinik kerajaan tampal aje tak sampai rm10..cuci pun sama..tapi agak sakit.


    ReplyDelete
  20. Kalau gusi bengkak biasa nya dia buat apa ya?

    ReplyDelete
  21. Kalau cabut gigi berapa ye...sapa yg tahu

    ReplyDelete
  22. insyaallah esk nk bwk ank pegi cabut gg dkt sana..hopefully everything going smooth..nnt sy reviem n updte sini...

    ReplyDelete
  23. Isnin ni nk pi cabut kt cni.. Hope x yh tggu lelamank g awai pg.. Nk g kk ampang.. Ya allah bcintaaa nakkk.. Ramai nak matey org.. G awl pg jam 7pg pn org dh bsusun dpn gate..tetap jgk q no 5,6 ke ats..

    ReplyDelete
  24. Aku pon tgh nk cr klinik utk tampal GG graham aku yg ngh berlobang.
    Adoi sakit siot. Utk kwn2 yg share REVIEW. TU.. Thanks taw

    ReplyDelete
  25. Harga berape yea untunk cuci plug

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...