Sunday 15 June 2014

GAIA Double Stem Cell Drink Review

GAIA Double Stem Cell Drink! My new favourite!

Rasa yang sedap! Tertarik dgn testimoni dan feedback dari orang ramai maka sy pon tak ketinggalan utk mencuba.. Lagi tertarik bila tengok bahan2 nye sume nye dari bahan2 yang best2 utk dalaman wanita..


Ape yang pasti bila minum GAIA ni saya rasa mcm lebih bertenaga.. Maklum la kita ni bekerja, blk je rumah dh penat redah jem lagi..balik2 ngn anak dan nk msk..sambil msk sambil basuh baju..sebelum tido nk kene kemas rumah lagi..alahaiii letihnyeee...tapi sejak amal kan gaia ni sy rasa x seletih dulu la..masih ada energy tuh buat kerja2 rumah..


Lagi satu yg best saya ni jenis ssh nk tido lena.. Penat mcm mane pon la sure akan amik masa tuk lelap kan mata ni..kadang2 sampai sejam baru dpt lena..kan membazir masa tuh..hahhaa tapi tapi sejak minum GAIA ni letak je kepala trs lena..hahaha suka sgt2..husband pon perasan..sbb bila lena awal bgn pon segar..dh x mcm dulu liat sungguh nk bgn pagi pergi keja..Pendek kata GAIA boleh meningkat kan kualiti tidur kita la..hahaha

Owh lagi 1 yg sy sangat suka.. Dengarnya GAIA ni juga boleh membantu anda untuk mendapatkan zuriat.. Setiap kali minum GAIA ni korang selawat la dan niat utk dapatkan zuriat..Insyallah kita berusaha ape yg patut, Allah yg tentukan..Tak cuba kita pon xtau kan..Mana tau ada rezeki dan serasi dgn bahan2 dari GAIA ni..



Ok ckp la kot setakat ni saya punya review..

Apa2 pon kalo korang nk order atau ada pertanyaan pasal GAIA yg best ni boleh la sms/wassap saya 0172242539.. Insyallah akan saya bantu..

Follow ig : fizajimdotcom
Follow Page : Royals De Beauty
SMS/Wassap Only : 0172242539



Update: Susu badan saya yang dh nk kering ni tetiba jadi byk blk...Alhamdulillah rezeki Muhammad Riezqy.. :) Penangan GAIA la..hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...